Var är jag?

Den här dagen var en riktig mys dag.
I morse cyklade jag in till stan, till sjukgymnastiken, då ja ginte ens vet vart den ligger exakt. Det ända jag visste var att det var vid drottningatan 40. Mer visste jag inte, men det var bara att börja leta.

Jag började gå in i ett hus där jag trodde att stället var. Jag var längst upp i huset men där var det bara en massa toaletter och dörrar. Sen gick jag längst ner till källaren, men där var det bara en massa dörrar där med. Haha, ska jag behöva rycka i varenda dörr här för att veta vart jag ska in, tänkte jag för mig själv. Nej, det här måste vara fel hus. Så jag gick ut och gick en bit bort från huset då jag ser ett hus som har en dörr lite gömt i hörnet längst in på gården, där det står med stora bokstäver: "Sjukgymnastik", ja det måste någ vara där tänkte jag och gick dit. Nu var jag på rätt plats.  Jag fick massage på ryggen, helt sjukt skönt! Väntar ihjäl mig till nästa gång jag ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0