Flytt

Hoj!


Jag har dock inte kunnat skriva något inlägg p.g.a. att jag har flyttat hemmifrån och har då in någon dator tillgänlig. Men tanken är att jag ska sommarjobba och tjäna in lite pengar som sedan ska gå till en bärbar dator.

OM flytten:
Jag flyttade i lördags, då jag fick gå upp halv 8 på morgonen (vad sägs om det?). Jag är så duktig så jag hade inte packat klart allt ens :S ¨Så jag fick stå och impuls packa på morgonen. Sen  1-2 timmar senare så åkte mina saker iväg till lägenheten där allt åkte in. Lägenheten blev klar på cirka 2 timmar. Det låter kanske lite, men själva lägenheten är inte så stor så det var inte så svårt att möblera samt veta vart allt ska vara.

Så nu sitter jag i skolan och väntar på att en viss person ska komma, så att vi kan dra iväg snart.

Ha det bra !

NYA TWILIGHT ...(trailern)

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer in HD

)(


Det blev ingen flytt idag! Tyvärr. Det kom saker emellan. Men soligt och skönt hare varit idag. Det kan man inte direkt klaga på :P Vi grillade lite också i skolan på rasten!
Ha det bra!

RSS 2.0