Överby med Natalie.



Torsdag.
Idag var jag på överby efter skolan med Natalie som ni kanske ser.
Det var väldigt trevligt/roligt.
Jag hittade ett par leggings som var väldigt chockande, så jag tänkte skoja med Natalie att hon skulle testa dem, då hon gjorde det och fick mig till att göra det samma! Vi gillade det och köpte dem sedan också! Tanken är det att vi ska ha det här på Neon night i Göteborg. Vad sägs? ;) Är vi inte sexiga?
Jag målade över mitt ansikte för det blev en väldigt hemsk min som jag gjorde, ville inte riskera er för nått. Natalie/kirurgen fick bli omålad för hon blev bra (som vanligt).

Kommentarer
Postat av: natalie

HAHAHA! jag ser ut som ett troll ju :O

2009-05-08 @ 15:23:09
Postat av: Linda

Svar: Nej, det gör du inte haha !

2009-05-08 @ 15:42:50
URL: http://lcl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0