Ny klippt?



Jag har ingen bra bild på mitt nyklippta hår. Så den här får duga, men man ser knappt. Men Jag klippte mig inte så mycket, frisören klippte bara bort det sletna ( 2 cm ) och sedan klippte hon upp lite så att det blev lite volym. Jag ville inte klippa mig för mycket, eftersom att jag vill ha långt hår! Och det tar en sån lång tid, eftersom att jag plattar mitt hår varannan dag.

Tanken slår mig ibland när jag klagar på att jag har lockigt hår.
De som har lockigt vill ha rakt, och de som har rakt vill ha lockigt. det är precis med de som har tunt hår vill ha tjockt och tvärttom.
 
På något sätt är jag rätt nöjd med mitt hår, för jag kan göra precis vad som helst med det, som vissa andra inte kan göra.
Vill jag ha det platt, så kan jag får det väldigt platt, genom att platta det ed min plattång. Och vill jag ha det väldigt lockigt så kan jag få det genom att ta en dusch och låta det självtorka, svårare än så är det inte (inte för mig i alla fall).
Ska börja ta väl hand om mitt hår nu. T ex börja använda hårinpackning, och försöka att inte platta det så ofta som jag gör m.m.

Igår ringde min nya tandläkare till mig och förklarade att han hade skickat korten på mina tänder/käke till specialsiter  angående tandställningoch de hade sagt: Nej. Men jag stör mig verkligen på mina tänder på högra sidan eftersom att de sitter väldigt fel. Men tekniskt sätt är de bra men är väldigt svåra att sköta, eftersom att det är så trångt på höger sida. Men de säger att det blir som en skönhetsoperation för mig, eftersom att jag inte har nått tekniskt fel på tänderna/käken. Så om jag vill ha tandställning så måste jag betala runt 20.000:- . kul? Jo men visst det har jag i bakfickan, vänta lite bara
?
Jag blir så förbannad!!! Jävla tänder...måste det kosta så mycket, eller rättare sagt måste de vara så snåla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0