MYYYS.

Igår var jag med Jenna. Det var en härlig myskväll vi hade :)
Vi var och käkade pizza på "pizza pizza". Det är inte ett ställe jag rekomenderar! Vi drog sedan till kvantum där vi köpte oss
hårfärg och godis. När vi kom hem (till min systers lägenhet, där vi övernattade) så snacka vi en massa. Sen gick vi bort till hemmakväll och köpte oss en stor Ben och Jerry !
Vi fastnade på stan en stund eftersom att några höll oss kvar med deras snack. Sen bar det hem igen och då var vi tvungna att gå ut med hunden med mamma (på kvällen).
Vi hörde en skrika samt gråta vädigt högt! Då det var en tjej som satt utanför på kyrkotrappan och grät väldigt högt. Då jag tyckte det lät som att det hade hänt någonting förfärligt (dött, slått henne). Men min mamma gick fram till henne och pratade med henne. Men hon ville inte säga vad det var, men tackade så vänligt för att mamma bryde sig, och ville hjälpa henne.
Stackars tjej, man blir fan orolig när man ser sånt här. Det kom sedan en gubbe till henne som troligtvis var en bekant till henne. Har aldrig hört någon i min ålder å äldre gråtit så högt. Stackare.

Ni får se hur färgningen blev när jag har tatt kort på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0