LÄGG ner Eurovision song contest!


Jag måste få avreagera mig lite just nu känner jag:
Varför ville vi (Svenska folket) ha med Malena Ernman?(inget personligt menat. Men Opera? Snälla!!)
Svenska folket måste ha vart helt hjärn-tvättad! Hon gav Sverige en plats långt ner i listan. Tänk om vi hade tagit med någon utav killarna som gjorde grymt bra ifrån sig, (EMD, Måns, Star pilots, BWO) då hade vi hamnat på en rätt bra plats i listan! Men nej då vi tar en som sjunger "Opera".  Opera=schlager?
Visst det kanske inte är så lätt längre för oss (Sverige) att hamna på topp på listan, pga att alla länder röstar på sina grannländer, tråkigt nog. Jag vet inte ens om jag orkar eller har lust till att se på Eurovision igen nästa år. Man vet ändå att alla länder kommer att rösta på deras grannländer, så låten spelar typ ingen roll längre?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0