Det kan inte bli bättre...

Det kan inte bli bättre...
Jag var tvungen att plugga hela kvällen igår, bara för att jag hade glömt att vi hade prov dagen efter.
Jag visste inte om jag skulle gå till skolan eller ej. Men dock så gjorde jag det ändå och mådde dåligt hela dagen pga av förkyldningen, troligtvis hade jag feber eller jag var på väg att få rättare sagt kanske. Men jag gjorde provet, och det gick riktigt dåligt. Åkte sedan hem efter skolan och gick och la mig på soffan och blev liggande där från halv 6 till 8. Snacka om att man var helt slut körd.
Imorgon ska vi ha orientering och jag är så taggad till det (verkligen). Är tvungen att göra det, eftersom att det går på betyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0