Den här dagen är...?

Hej!

Dagen började med att jag inte hade någon röst! När jag skulle prata så kom det bara ut massa oväsen och inga ord.
Men efter ett tag så började det som småningom komma fram riktiga ord ur munnen, som tur var.
Hade orientering idag, och det var oväntat roligt må jag säga! Jag hade det bästa sällskapet med mig runt i skogarna/ängarna/vägarna m.m. Vi sprang i två hela timmar, så nu har jag grymt ont i bena. Fast att jag är förkyld så gick det bra på något sätt :)
Har vart och klippt mig, det blev bra, men det blev inte nån större skillnad. Det ser mer fräschare ut nu och det sletna är borta! Blir att lägga i lite röda slingor imorgon.

Kommentarer
Postat av: EMMA

lägg ut en bild på hårert!!!

2009-05-06 @ 19:59:49
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0